22. maaliskuuta 2015

Elokuvan täyteinen viikonloppu

Kirjoitusten jälkeen on ollut pari sellaista hetkeä, jolloin saa miettiä että mitä nyt oikein tekiskään... Niistä suurin osa tänään, kun ei ole ollut mitään mitä touhuta. Perjantai ja lauantai olivat nimittäin täynnä elokuvia! Perjantaina mun rankan viistuntisen istumis -ja kirjoitussession jälkeen lähdettiin Viivin, Sampan ja Joonaksen kanssa kohti Turkua ja uutta Big Game -leffaa, jonka trailerin olen miljoona kertaa nähnyt eikä se todellakaan ollut mun top5 -listassa, mutta yllätyin positiivisesti! Leffa oli kaikin puolin mun mieleen, oikea kunnon selviytymistarina ja todellakin suosittelen! :-) Lauantaina taasen aamuisen hevi -vuoron jälkeen suunnattiin kohti Nousteen paikallista auditoriota ja kattomaan Paavo Pesusieni -leffaa poikien kanssa! Oon varmaan viimeksi ollut siellä sellaiset 3 vuotta sitten ja jo oli systeemit muuttuneet - liput tuli koneesta tulostettuna, leffa tuli tykiltä ja poppariakin sai ostaa! En valita, ainoana haittana ne kamalat tuolit, joissa on saanut koulupäivienkin aikana istua ihan urakalla :-D Jos yhtään Paavo Pesusienestä tykkää on tuo leffa mieleen, meillä ainakin pikkuveikka on ihan hulluna siihen ja Viaplaysta ei muuta katsotakkaan kuin sitä! :-D

2 kommenttia:

  1. Tuohan on ollut vaan hyvä, että on yllättänyt positiivisesti :)

    Mukavaa alkavaa vkonloppua!

    VastaaPoista