5. huhtikuuta 2015

Ostoksilla

Kävin pitkästä aikaa yksikseni ostoksilla viime viikon torstaina. Aamu alkoi ensin keppijumpalla, josta suuntasin Turkuun, Ikeaan syömään ja Myllyyn. Lähdin oikeastaan ettimään lakkiaisiin mekkoa, mutta Haloselta ei oikeen sitä löytynyt. Sen sijaan löysin kaikkea muuta kivaa! Käytiin myös kiirastorstain iltana vanhempien ja pikkuveljen kanssa kaupoilla ja sieltä löysin myös muutamat kivat jutut, joista muutamat on pitänyt jo muutamaan otteeseen hankkia! :-)
 Stadiumissa oli tullut nämä Race Marinen uusi malli tennareista ja hintakin oli hyvin suopea joten nappasin nämä mun mukaani! Hintaa oli se 19,90€ ja löytyi juuri mun koko tästä mun lemppariväristä. Oon saanut muutamia kuittailuja kun en osta muita kuin sinisiä vaatteita :-D
Kaupungilla ollessani kävin Hulluilla Päivillä ja sieltä nappasin mukaani uuden keräilynaiheen! Nimittäin Kastehelmen kirkkaat jälkkärilautaset! Eikä hintakaan ollut paha, parikymppiä kahdesta!
Tarvitsin laivalle uuden laukun ja siten etsiskelin uutta laukkua, johon mahtuisi vähän enemmänkin, kuin avaimet ja kännykkä. Löysin H&M:stä tällaisen sopivan värisen ja kokoisen ja kaiken lisäksi vielä halpa nimittäin alle kympin! :-) Mikä löytö sanon minä!
 Oon kuolannut ja kuolannut näiden uusien muumimukien, nuuskamuikkusen ja pikkumyyn, perään ja vihdoin toinen niistä löytyy myös mun komerosta! Näiden myyntiin tulon jälkeen ne on löytynyt vaan ihan ökyhintaisina, esimerkiksi Stockmannilta, joten en niitä oo raaskinut ostaa, mutta nyt vihdoin Tokmannilla oli taas tarjouksessa nuo kyseiset mukit ja sieltä löytyi tämä! Jipii! Ja hintaahan oli vain se 10,95€!
Äiti metsästi kiirastorstaina itselleen bleiseriä juhliin ja päädyttiin H&M:lle etsiskelemään sitä ja sieltä löytyi molemmille tuollaiset samis- bleiserit! Vihdoin multa löytyy tuollainen harmaa vaalean ja mustan lisäksi. Hintaa oli vain 29,90€! Samalla reissulla iskä kävi ostamassa itselleen vaatteita samoihin juhliin ja sillä meni melkeen 150 euroa pikkutakkiin, jolla me oltaisiin saatu noita viis kappaletta! Löysin samalla reissulla myös Prismasta muutamat leffat, jotka oon halunnut mun kokoelmiin jo vähän aikaa! Tuo Nälkäpeli- Matkijanärhi osa 1 oli tietenkin ihan pakollinen ostos, sillä multa löytyy ne aiemmatkin. Kesäkaverit -dvd oli lähinnä enemmän heräteostos, mutta hintaa oli vain kuusi euroa, niin en sitten viittinyt jättää sitä sinne hyllyynkään! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti