2. toukokuuta 2015

Huhtikuu kuvina

Keilaamassa- mun hieno häviö Joonakselle! / Ulos lähdössä / Ostin eurojaskan ihan vaan suuren potin kunniaksi ja sieltä tulikin huimat 7 euroa! :-D / Zazabellaan mekko-ostoksille / Oli pakko maistaa tätä päärynä hörppyä- ihan hyväksi havaittu! / Matiaksen kanssa monopolya / Tulin töistä kotiin ja huomasin kivan auringonlaskun- mitä muutakaan vaihtoehtoa kuin ottaa kuva! / Viivin kanssa lenkillä / Löysin abc:ltä hauskan vesipullon- hinta oli aika karvas mutta pakko oli saada! :-D
Vesimeloni -jätskiä, nam! / Haloo Helsingin keikalla ♥ / Mun ja Viivin viime viikkoinen lenkki, ei paha! / Keilaamassa- oltiin koko hallin ainoat keilaajat! :-D / Haloo Helsingin keikalle lähdössä / Pojat kävi hesellä, ei ihan menny niinku piti... / Siskokset ♥ / Leivoin pitkästä aikaa, näihin ohje olikin tässä postauksessa! / Mekko -ostoksilla
Pikkuveli innoissaan uudesta pelistään! / Löysin Kodin1:stä tän keksileimasimen, jota oon metsästänyt viime joulusta asti :-D / Pikku hiljaa alkaa kesä tulla, ihana fiilis! / Ostin pirun kallista suklaata, jotta voin leipoa... / Ilman meikkiä, suihkun raikkaana / Töissä tauolla- nam että tykkään kermaperunoista ♥ / Minähän se siinä / Raxissa edellispäivänä / Haloo Helsinki
Äitiä ootellessa / Salaattia vapuksi / Ellun kanssa ♥ Toinen ei kyllä tainnut olla yhtä innoissaan :-D / Päärynä-kinuski -hyytelökakkua / Keilaamassa, oltiin huhtikuun aikana hulppeat kaksi kertaa, jei! / Kengät juhlia varten / Isäntä vs. emäntää / Ylioppilaslakki ♥ / Mun pääsiäissuklaat, meni vähän pitkäksi ennen tämän herkuttelua :-D
Löysin Kultajousen näyteikkunasta ihanan kellon, hintaa kuitenkin parisataa eli sinne jäi... / Pikkuveli / Mun ihanaakin ihanampi mekko ♥ / Koko sisaruskaarti keilaamassa / Käytiin Ricossa syömässä- mun lemppari-lehtipihvi oli niin namia! / Hankin vihdoin liput Haloo Helsingin Hesan keikalle! ♥ / Viivin tekemää herkkuherkkupavlovaa, nami! / Tän ois tarkotus kuvata räntäsadetta auton ikkunan läpi... Hyi, huhtikuun tokavikana päivänä... / Mun saga -paketti, johon ihastuin ihan täysin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti