18. toukokuuta 2015

LAUANTAIN TOUHUILUJA

Jaiks kun jänskättää! Tänään tuli tulokset koululle. Niitä ois saanut hakea jo aamulla, mut töissä ollaan joten täältä sitten vasta koululle. Ei mulla oo ollut epäilystä ettenkö pääsis läpi, kun kaikki on reippaasti yli rajojen. Pieni kauhujännitys nyt kuitenkin päällä. Niistä sitten lisää myöhemmin! Palaan kuitenkin vielä viikonloppuun, joka meni taas tosi nopeesti ohitse mutta kyllä me aika paljon tehtiinkin kolmen päivän aikana. Käytiin myllyssä ja Turussa ostoksilla- lähinnä juhlavaatteita etsien. Molemmat nappasi mukaan farkut ja mun meni tietysti lyhennyspalvelun kautta kotiin! :-D Ostin samanlaiset farkut mitkä mulla jo Crockerin mallistosta onkin- Hansan JC:stä kumminkin sai nyt 15% alennuksen opiskelijakortilla, joten hinta oli reilu kolmekymppiä. Ei paha! Ja onhan noita opiskelijaetuja vielä käytettävä nää pari viikkoa kun on siihen mahikset, hehheh! Lauantaina mä olin iltavuorossa ja sieltä kipitin melkeen suoraan kotiin edellisessä postauksessa ollutta mansikkakakkua leipomaan! Kaiken tän lisäksi olin Eliaksen seurana ulkona samalla kun grillattiin. Koko poika on nyt villiintynyt vesi-ilmapalloihin, joita pitäis kokoajan olla tekemässä. Mut suoraan sanottuna, se ei oo yhtään mun juttu! Koitin täyttää yhtä, se meni rikki. Koitin toista, sain sen täyteen, pois hanan suulta ja sitten alkokin sen pallon tuomio. Vedet eliaksen päälle ja siihen loppu mun leikki. Äiti sai täyttää loput- siltä se sujuikin hiukan helpommin. Jos totta puhutaan, en oo koskaan osannut täyttää edes normaalia ilmapalloa... Eilinen meni oikeestaan laiskotellessa- olis pitänyt pääsykokeisiin lukea mutta mä en vaan yksinkertaisesti jaksanut. Käytiin iltapäivästä mummin tykönä viemässä meidän olkkarin pöytä korjaukseen- hyvä että se enää jaloillaan pysyy kun keikkuu niin paljon... ;-)

PS. Blogilista loppuu kesäkuun lopussa, enkä oikeestaan sen aktiivinen käyttäjä koskaan ollutkaan. Samoin mulla on käyttö täyttä nollaan bloglovininkin kohdalla. Blogilistan tilalle on kuitenkin tullut uusi ja mun mielestä tosi selkeä, yksinkertainen sivusto- nimittäin Blogipolku. Tykkään itse hirveen paljon ja suosittelen käsi sydämmellä muita bloggaajia liittymään sinne. Kuvasta pääset blogin omalle sivulle blogipolun puolella! Käythän tykkäämässä? ♥

http://blogipolku.com/blogit/stay-positive-by-roosa-370

2 kommenttia: