14. kesäkuuta 2015

KESÄPÄIVÄ

Mulla on ollut monta hetkeä kun oon aatellut että nyt tuun kirjoittamaan mun ja Viivin maanantaista. Ne kyseiset hetket on kuitenkin menneet ja nyt ennen töihin lähtöä istahdin koneelle varaamaan meille mökkiä Powerpark -reissua varten, joten miksipäs ei kirjoteltaisi samalla blogiin pientä tekstin pätkää? Me siis nautittiin auringosta koko maanantai. Mä heräsin jo aamuseitsemältä ja suuntasin Mynämäkeen autokoulun kolmannen vaiheen arvioivaan ajoon, joka ei osottautunutkaan niin pahaksi kuin odotin. Sieltä olin takaisin jo yhdentoista maissa ja samassa hetkessä olin jo lähdössä Viivin  kanssa Loviisan Aittaan, jonka löydöistä on tulossa myöhemmin vielä oma postauksensa! Sain kulutettua mun lahjakortin ja meni muutama euro vielä ylikin. Sen reissun aikana päätettiin myöskin, että leivotaan ja tehtiinkin raparperipiirakkaa ja Dansukkerin sivulta löytyi hauska kesälimonaadin ohje- se osoittautui ihan hyväksi, mutta en usko että toistamiseen tulee tehtyä. Eilen mä havahduin siihen, että mulla on töitä enää kaks viikkoa ja sitten alkaa pitkään odotettu loma! Ja sain mä keskiviikko -iltana jo tiedon siitäkin, että ainakin yksi jatko-opiskelupaikka odottaa opiskelijaansa. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti