4. kesäkuuta 2015

LAKKIAISLAHJOJA

Mä halusin jonkun verran pisistää teitä kertomalla mitä mä sitten sainkaan valmistujaislahjaksi. Musta on kiva kirjotella näistä (ja etenkin astiahöpötyksistä) ja siten tuoda esille mun mieltymyksiä. Tarkoitus ei siis ole mitenkään kehuskella näillä, kuten muutamat ovat aiemmista postauksista mieltäneet... Ihan ekaksi mä haluun esitellä mun keräilynkohteet- kastehelmet ja mariskoolit. Kastehelmeltä sain tuon jalallisen kakkulautasen ja voi että se on kiva! Sen lisäksi sain kuutisen kappaletta kirkkaita jälkkärilautasia ja kaksi noita kulhoja. Lautasia ja kulhoja mun täytyy vielä jonkun verran keräillä, mutta muuten alkaa ne olla kasassa! Sain siskolta nuo twixit osana lahjaa ja heti seuraavana päivänä se itse jo kärkkyi, että saisko hän syödä ne :-D Multa löytyi ennestään jo vaaleansininen mariskooli, mutta nyt kokoelma suureni kahdella lisää. Toinen on sade, toinen harmaa- molemmat tosi kivoja ♥
Seuraavaksi päästäänkin Alvar Aaltoon. Sain vanhemmilta ja tietty sisaruksilta tuon korkeamman sateen värisen vaasin, jonka vähän niinkuin arvasinkin jo etukäteen. Äiti seikkaili Iittalan verkkosivuilla ja kyseli multa minkä kokoista ja väristä haluaisin. Oli tilannut itselleen samanlaisen jo samalla kertaa! Tuon toisen sain taas Joonaksen vanhemmilta ja se onkin väriltään harmaa. Tosi kiva, ettei samanvärisiä tai -kokoisia sitten osunut!
Tämä päänvaivaa aiheuttanut astiasto. Voi huhhuh taas, sanon minä! Kokoa on niin montaa erilaista, eri nimisiä (jotka on vielä tosi hassuja- esimerkiksi tassi on nimellä vati...) ja niiden koot vaihtui ilmeisesti myös jossain vaiheessa... Noh, kuitenkin! Vois luulla että  mulla alkaa olla jo pikkuhiljaa sen verran että vois sanoa että on astiasto koossa, mutta asia ei kuitenkaan ole niin. Multa puuttuu lähes kymmenkunta tassia ja ruokalautasta. Pieniä kippoja multa kuitenkin löytyy senkin edestä. Ostin vielä jokin aika sitten niitä lisää, mutta viininpunaisina sillä ne olivat ihanan värisiä ja kaiken lisäksi alennuksessa- mikäs sen parempi yhdistelmä oliskaan! ;-)
Oon keräillyt viime vuodesta asti tätä Essence -sarjaa ja nyt vihdoin mulla alkaa se pikkuhiljaa olla koossa. Ainut mitä tarviin on nämä lasit sillä äiti osti juhlia varten mulle niitä ton kaksi kappaletta ja aattelin sitten siinä samassa kerätä nuo kaikki :-) Joka tapauksessa tällä hetkellä mulla on koossa Essencestä puna- ja valkoviinilasit sekä vesilasit. Sain mä sitten myös pullolliset valkkaria ja punkkua noiden lasien seuraksi :-D
Tää lahja onkin yks mun ehdottomista lemppareista- ihan jo ton väriteemansakin vuoksi! Sininenhän on mun ihan ykköslemppari! Ja kun se yhdistetään astioihin ja etenkin Pentikiin niin jee! Tää tyttö on ihan mukana :-D Tykkään niin hirveesti Pentikistä, mut en raaski mitään ostaa sieltä itse korkeiden hintojen takia! Lähinnä joulun alla on tullut sieltä kaikenlaisia lahjoja tullut ostettua- ehkä tänä vuonna sitten itsellekin! ;-)
 
Sain niin kivoja astioita että meinasin unohtaa listata teille nämä muutamat kivat jutut tänne loppuun. Sain lahjakortin Loviisan Aittaan, jossa en ookkaan tainnut käydä sitten ylä-asteen jälkeen. Sen lisäksi sain 130 euron lahjakortin S-ryhmään ja näin itse tokkilaisena voikin sanoa että ihanaa ♥ Tykkään niin paljon kattella Sokoksella tai Prismassa niitä astioita ja vertailla hintoja- tietysti lopulta huomata että edullisempaahan se siellä on! Ja tietysti bonukset vielä päälle, jotka multa menee tällä hetkellä vielä äitin kukkaroon. Sain noiden lahjakorttien lisäksi myös muutamat shekit ja käteistä, jotka kiikutinkin tänään pankkiin. Ja noilla rahoillahan ostin kellon Timanttisten verkkokaupasta ja autokoulun vika vaihe on vielä edessä niin siihen kuluu sitten jokunen sentti jos toinenkin. Näin loppuun haluaisinkin kiittää kaikkia ja rauhottua näiden yo -postausten ja kuvapommitusten kanssa ainakin viikonloppuun asti, jolloin saan studiokuvat koevedoksina nettiin! Jänskää! ♥

2 kommenttia: