15. kesäkuuta 2015

LOVIISAN AITAN LÖYDÖT

Jo edellisissä postauksissa on ollut mainintaa Loviisan aitassa käynnistä, mutta nyt olis vihdoin vuorossa nämä löydöt kyseisestä paikasta! En ookkaan käynyt siellä varmaan sitten ylä-asteen jälkeen ja viime kerrasta on varmasti vierähtänyt ainakin viisi vuotta! Sain kuitenkin ylppärilahjaksi sen lahjakortin, jonka käyttöön oli suuri palo! Mä ihastuin ihan ekana noihin tähtikippoihin, joista olisin halunnut isomman kokoisen mutta sopivaa väriä ei tuntunut löytyvän- oli vaaleanpunaista ja mintunvihreää, mutta mä halusin joko harmaan tai vaalean! :-D Otin sitten mukaan tuon Dip -kulhon. Mun lempparit näistä on kuitenkin nämä Lexingtonit! Ja vois sanoa, että ne tulee kyllä käyttöön kun saan oman kodin sitten joskus. Patakintaita olis ollut myös sinisiä, mutta mä tykästyin tohon punaseen ja se olikin kädessä paljon parempi. Sen lisäksi samasta hyllystä nappasin mukaan keittiöliinan, joka siis myös Lexingtonia. Paremman kuvan siitä löytä tästä linkistä. Se sopii vaikka ihan pullien ja muiden leivonnaisten kohotusliinaksi! Mulla olis jäänyt lahjakortilta käyttämättä ihan pikkusen rahaa, joten nappasin mukaan vielä tollaisen rätin, jonka pystyy pesemään pesukoneessa ja käyttämään uudelleen. En tiedä kuinka se sitten loppujen lopuksi kestää, mutta tuleepahan nyt testattua ainakin! Loviisan aitassa olis ollut vaikka ja mitä kivaa, mutta loppujen lopuksi päädyin näihin jo ihan senkin takia kun ne huusi jo mun nimeä hyllyllä ollessaan! ;-)

Dip- kulho 8,50€
Lexington -patakinnas 17€
Lexington -keittiöliina 19€
Tiskirätti 3,50€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti