1. kesäkuuta 2015

TOUKOKUU KUVINA

Kävin hankkimassa mulle ja pikkusiskolle liput Haloo Helsingin! Hartwallin keikalle, jee ♥ / Eilen juhlittiin vielä Elinaa kun omista juhlista oli selvitty! / Kyllä mulla vaan onkin parhaat työkaverit! :) / Lueskelua pääsykokeisiin, kiinnostus tällä hetkellä täysnolla / Viivin ihana pavlova vappuna! / Harjotuskampausta / Naminami salaattia, mun herkkua! / Venäjän peli ja Elias, jota lähinnä kiinnosti se, onko joku saanut maalin. / Uunimakkaraa
Tehtiin jättihyytelökakku juhliin! / Harjotuskampaus takaapäin, olin tositosi tyytyväinen jo harjotusversioon! / Tradenomi -pääsykokeisiin lukemista / Siskolle saatiin rillit :-D / Olin ruokavahtina, oli kyllä hyvää! / Pikkuveli oli kaverin synttäreillä ja tuli tän näköisenä takaisin. Oli ilmeisesti hauskaa ollut :-D / Teki mieli mansikoita ja vaniljajätskiä- mansikoita ei suomalaisia vielä löydy joten tyydyin pakasteversioon! / Pikkumies ennen juhlia / Mun ihana lakki ♥
Mansikoita kakkua varten / Ihanat tähtikupit Martinexin outletista / Hyytelökakun murut, ihan pikkasen :-D / Pääsykokeita, mitä muutakaan / Tomskuja / Juhlalaseja, mulle oli hankittu oma merkki ja lasi josta sitten hörpittiin. / Ihana tähtimatto ♥ / Minä- kukapa muukaan / Joonaksen kanssa ajelulla 
Eliaksen ihanat minions- ilmapallot / Viivin kanssa terdellä juhlien jälkeen ♥ / Leivottiin pikkuveljen kanssa keksitikkareita / Räntää toukokuussa :( / Juhla-aamuna jännitys masussa / Kokeilin mutakakkua mukiin- ei ollut ihan mun mieleen liian kaakaon vuoksi... / Sly-kakkua / Pääsykokeiden matikan aluetta / Eliaksen vesi-ilmapalloja, kyllä se vaan niistä niin tykkää :-D
Ostettiin äitin kanssa tätä ihanaa veskipaprua! / Pappan kanssa / Mun huulikiilto juhlia varten, vähän viime tingassa hankittu sekin / Assi ja Elias vaarin synttäreillä / Mustikkapiirakaa, nam! / Lauantaina just ennen meikkiin lähtöä / Kynsien tekoa / Perjantai-iltana just ennen nukkumaanmenoa / Tehtiin me toukokuun aikana näitä kivoja eläinmuffineitakin! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti