30. heinäkuuta 2015

#BOYFRIEND

Selailin lukulistan blogeja ja sieltä tuli vastaan monellakin tää samainen boyfriend tag -haaste. Varsinaisesti mä löysin tän Oo siellä jossain mun -blogista, jota seurailen tosi aktiivisesti. Monen blogissa siis pyörii tää haaste, jossa poika-/miesystävät vastailee kysymyksiin ja mä sain Joonaksen tekemään tän saman- vaikkei nää vastaukset musta niin ihmeellisiä ookkaan niin julkaistaan ne nyt kumminkin! :-D Kuitenkin tulin siihen tulokseen, että kyllä se taitaa mut aika hyvin tuntea näin neljän vuoden jälkeen. 

1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?
Netflix tai viaplay

Ai miten niin? Oon kuluttanut ne oikeesti kohta jo loppuun. Tällä hetkellä mennään Greyn anatomian kasikauden lopussa...

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
Kreikkalainen

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
Maksalaatikko

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
Sitä mikä on halpaa

No osittain tää voikin olla totta, mut en mä nyt ihan aina ota sitä mitä saa kaikkein halvimmalla hinnalla. Amarillossa tulee käytyä niin harvoin, että otan aina lautaselleni sen vakkariburgerin, joka ei varmasti oo listan halvin! 

5. Mikä on hänen kengänkoko?
39

Itse asiassa se vaihtelee ihan valmistajan mukaan 37 ja 39 välillä. Tällä hetkellä mulla on viime vuonna Seppälästä ostetut kesäkengät kokoa 37 ja tänä vuonna ostetut Tamarikset taas 39.

6. Jos hän keräili jotain, mitä se olisi?
Astiat

No niitähän mä keräilen kokoajan, kuten varmaan blogistakin näkyy. Mutta hyödyllistä, eikö?

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
Jäätelö

Joo, vaniljajätski mansikoilla tai valion valmis purkki, missä vaniljajätskiä ja vadelmaa! Nam!

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
Suomipop/ -rock 

Joo, Haloo Helsinki! on soittarin ekana ja autossa mä kuuntelen just tällä hetkellä suomipoppia, jota en siis kuuntele ikinä! :D

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
Komedia

10. Minkä väriset silmät hänellä on?
Ruskeet

11. Kuka on hänen paras ystävä?
Minä

Siis monet sanoo, ettei poikaystävän kanssa voi olla samalla paras kaveri? Mun mielestä se on ihan typerä juttu, koska kyllähän sun pitää pystyä kertomaan kaikki toiselle ja siitä mun mielestä tossa on kyse. Vaikka Joonas onkin mun paras ystävä, niin silti mulla on monta tärkeetä kaveria, joille uskoutua! 

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
Pelaan

Joo ja se etten mä saa pelata myös, koska en osaa.

13. Missä hän on syntynyt?
Sairaalas

Tarkemmin: Salon aluesairaalassa.

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
Ostaisin kaupast jonku halva

En epäile sitten yhtään. Toinen vaihtoehto olis kai et tekisit lettuja?

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?
Mun

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
Tehä ruokaa

Tästä mä yllätyin. Milloin mikäkin menee pieleen ja aattelin että syöt niitä vaan väkisin... Mutta vissiin ne sitten on onnistunut ihan kohtalaisesti :D

17. Mikä on oudointa ruokaa mistä hän pitää?
Kaalipata vai mikä olikaa

Kaaliruuat on vaan niin nam ♥

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
Kännykkä, lompakko, laukku

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
Jos mikään ei mee niinku on suunniteltu 

Joo, mua ärsyttää hirveesti se että perutaan asiat viime tinkaan, kuten tuntia tai kahta ennen. Yhtenä päivänä meille piti tulla yks koulukirjojen ostaja ennen kun meen töihin. Heräsin aikaisemmin sen takia ja se ilmoitti kymmenen minuuttia ennen ettei pääsekkään. Kyllä voi ottaa päähän tollanen- no, ehdimpä ainakin töihin ajoissa!

20. Entäs piristymään?
Minä

Joo, siis en tajua mikä siinä on et joku voi saada ihan hetkessä iloseks tekemättä yhtään mitään?

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
Ei varmaa ketää

22. Millainen hän on tyttöystävänä?
Ihana

Olipa laajasti kuvailtu :D

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
En muista

Syyskuussa 2011.

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
Ei mikään

25. Millainen on hänen kotilook?
Perus lökäri

Joo, voisin sanoa et oon lähinnä iltaisin ollut nää pari viikkoa kotona, niin mulla on joko yökkäri tai sitten huppari ja lökärit. Noh, mikäs sen mukavampaa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti