20. elokuuta 2015

KUULUMISIA

Mä mietin tänään jo koulussa, että nyt on pakko postata. Mulla on koko ilta vapaata kunnes meen kympiltä nukkumaan. Oon saanut jonkun verran nyt jo jotain aikaiseksikin, ja yks iso juttu on tämä. Sain koneen auki ja bloggerin osoitteen osoiteriville ja nyt kirjoittelen täällä. 
Mun viimeset kaks viikkoa on mennyt ihan siivillä, kun elämä on mullistunut jonkun verran koulun alkamisen jälkeen. Mulla on lähes tulkoon joka päivä herätys hiukan kuuden jälkeen ja ennen seiskaa mun on lähdettävä kohti Turkua- matkaan kun menee helposti se kolme varttia kasitien tietöiden takia... Mä palaan koulusta aika väsyneenä, sillä päivät kestää monesti neljään asti ja sen jälkeen pitäisikin jaksaa jonkun verran vielä touhuta. Oonkin nämä viime päivät viettänyt niin LiikuntaDuon jumpissa (uus kiinteytys -jumppa on vallan mainio!) ja nähden kavereita, mutta mun tuli käytyä myös autokorjaamolla näyttämässä mun auton klommoa... Kaikkeen tähän nähden mulla menee kuitenkin hyvin ja oon iloinen siitä, että saan vihdoin ja viimein opiskella sitä alaa, josta oon ihan oikeesti kiinnostunut. Mullahan on ollut palo kaupalliseen koulutukseen jo ylä-asteelta- kohta mä pääsenkin harjottelemaan muualle kuin meidän ässään ja sitä ootan innolla! :-)

2 kommenttia:

  1. Sinulla alkanut ahkera opiskelu =) Jos ehdit ja joudat niin vastailepa sinulle heittämääni haasteen =)
    Energiaa ja opiskeluiloa syksyysi!
    http://wiivuskan.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastailen kyllä kun kiireiltäni ehdin :)

      Poista