4. elokuuta 2015

MUN FIILIS JUST NYT

Mun fiilis just nyt on kyllä aika väsynyt, vaikka oonkin koko viikonlopun saanut levätä. Tehtiin pieni mökkireissu ja siinä samassa käytiin Särkkiksessä. Tällä hetkellä kuitenkin istun sängyllä, haukottelen ja hieron silmiä, jotka taas kutiaa kummallisesti. Oon kymmenen minuutin päästä lähössä töihin pyörällä ja väsymys on ihan suunnaton. En jaksais millään polkea ees tota alle kilsan matkaa kun jalat huutaa hoosiannaa edellisistäkin työpäivistä. Ens viikolla on pieni helpotus luvassa, kun koulu alkaa ja siirryn oikeestaan pelkkiin viikonlopputöihin. Raha tulee vähenemään suurella otteella, mutta selviän siitä kun kotona kerran vielä asun... Uus koulu jännittää aika todenteolla, en tunne sieltä oikeestaan ketään kunnolla. Yks mua vuoden vanhempi tuli varmaan kuukaus takaperin jutteleen mulle facebookissa ja mun onnekseni sano tulevansa kans tonne kouluun- on siis ees joku kenet tietää. :-D Mulla on penaali valmiina, ostin muutaman vihon ja loppujen lopuksi en ees tiiä mitä mä siellä tartten. Ehkä mä sit lopulta selviän kun selätän tasan viikon päässä häämöttävän ekan koulupäivän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti