25. syyskuuta 2015

BLOGIYSTÄVÄKIRJA

Mulla on tänään 19 -vuotissynttärit, joten sen kunniaksi päätin kirjoitella teille vastauksia Blogiystäväkirjaan, jonka oon nähnyt monessa blogissa ja lopulta Sinin blogista tän sitten kopsasin omaani! 

SUOSIKKI...

Kaupunki? Tällä hetkellä lempparikaupunki Suomessa on Helsinki, koska se on niin erilainen kuin tää meijän oma Turku. Ulkomailla mun lempparina on edelleen se Lontoo, mutta monista blogeista oon lukenut että Pariisi on vienyt sydämen ihan kokonaan niin saas nähdä kuin mun käy!

Lomakohde? Hankala vastata, kun en oo ollut moneen vuoteen missään etelässä ja viimeisimpänä on Teneriffa, joka ei ihan ollut mun lemppari... Mut kuvissa kaikki Välimeren maat ja Dubai kiehtoo eniten!

Biisi?Haloo Helsingin Maailman toisella puolen on yks lemppareista just nyt!

Ravintola ja annos? Pancho Villa ja pekonihamppari, jonka hinta-laatusuhde on hyvin kohdallaan!

Juoma?Novelle Plus Sinkki

Leffa? Tällä hetkellä mua hotsittaa eniten Nälkäpeli, koska siitä on pian tulossa kolmosen toka osa, jee!

Sarja? Salkkarit tietty, mutta myös Greyn anatomia ja tällä hetkellä koitan kuluttaa Viaplaysta Puumanaista.

Kirja? En oo lukion aikana ja sen jälkeen lukenut yhtäkään kirjaa ilman ellei oo ollut pakko. Mut mun lemppareita on tässäkin asiassa Nälkäpelit ja Twilight, koska niiden lisäks en oo tainnut lukea sen enempää lähivuosina...

 Asu? No vakkariksi on oikeestaan muodostunut mustat farkut ja pitkät neuleet joita mulla on tällä hetkellä kaks kappaletta.

Meikkituote? En käytä meikkejä oikeestaan yhtään, tällä hetkellä mulla on iho niin kuiva ettei siihen oikeen muuta kuin perusvoidetta laiteta.. Mut mun lemppari on kuitenkin tällä hetkellä tuo Lumenen Cloudberry ripsiväri.

Hiustuote? Käytän esimerkiksi shampoota ja hoitoainetta aika laajalta skaalalta mut lemppareita on ehdottomasti Tresemmen tuotteet. Hiuslakkoja sun muita käytän tosi harvoin nykyään.

Sovellus? Instagram, mutta päivittäin käytän Swarmia koska oon siihen pahasti koukussa...

Instagrammaaja? Tämä on tosi vaikea, sillä on monia lemppareita, mut jos sais valita kaksi ni valitsisin @annikaollila ja @saijis.

Aamurutiinisi? Mun aamutoimet on aika nopeesti hoidettu. Kouluun herään pääsääntöisesti aina 6.15 ja nousen heti, puen, harjaan hiukset ja laitan silmätipat ja rasvat, jonka jälkeen suuntaan aamupalalle ja hammaspesulle. Varttia vaille ja tasan seiskan välillä suuntaan jo kohti koulua.

Mitä vaatekaapistasi löytyy? Mulla on tosi laaja skaala vaatteita, mut suurimman osan vaatekaapin tilaa vie erilaiset topit ja hupparit. Mun vaatekaappi on tällä hetkellä pieni komero, joten sieltä löytyy myös esimerkiksi lakanat ja laukut.

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Pakkaan varmaan ihan liikaa tavaraa joka kerta mukaan, koska ainakin pienillä reissuilla mulla on enemmän puhtaita kuin likasia...

Mitä teet kotona kun kukaan ei näe? Tää onkin vaikea, koska oon aika harvoin nykyään kotona yksin. Lähen kouluun niin ajoissa ja tuun takasin niin myöhään että kaikki on jo kotona...

Mitä laukustasi löytyy aina? Huulirasva, puhelin, lompakko ja auton avaimet.

Viimeisin sisustusostoksesi? Ostin tällä viikolla Kodin1:sta harmaan kivituikun.

Viimeisin WhatsApp -viestisi? Joonakselta "juu"

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? Mä asun niin pienellä paikkakunnalla ettei mitään rajaa, mutta parhaat ostokset tekee varmasti meillä töissä, eli S-Marketissa, ja syömiseen paras vaihtoehto on Neste. Löytyy tästä pienestä kylästä myös oma baari, josta saa kaiketi nuo drinkit sitten.

Mitä ostoslistallasi on tänä syksynä? Eipä oikeastaan mitään kummallista, ei ainakaan ihan ekana tuu mieleen.

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Mennä ruokakauppaan tai vaateostoksille. Ruokaan menee välillä ihan älyttömästi rahaa, vaikka asun vielä kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti