3. syyskuuta 2015

SLY32: SYYSKUUN PAKETTI

Ihanaa, pieni piristys tämän viikon arkeen! Ollaan joka päivä kasista neljään koulussa ja oon mennytkin jo muutamana peräkkäisenä iltana ysiltä nukkumaan, kun oon vaan yksinkertasesti ollut liian väsynyt kattomaan edes telkkaria. Tähän tietysti on vaikuttanut se, että herään joka päivä jo hiukan yli kuusi ja koulusta oon sännännyt heti jumppaan- pieni piristys sekin tietty! 

Sain jo eilen illalla sähköpostia kierroksen emolta, että paketti olisi noudettavissa. Hain sen heti koulun jälkeen ja se oli pakattu ihanasti vaaleanpunaiseen, prinsessalahjapaperiin! ♥ Paketista löytyi tosi kivoja juttuja, jotka kaikki varmasti tulee käyttöön jollain meidän perheessä. Viime paketin jauhoja on pikkusisko käyttänyt muutamaan otteeseen! :-) Tässä paketissa oli kaurahiutaleita, fariini- ja hillosokeria, kanelia, kardemummaa ja hunajaa sekä karkkeja, jotka kaikki mun mielestä tosi herkkua! Ohjeita oli muutama, joista yksi oli oikein osoitettu mun lähentyvää synttäriä ajattelen! Niistä osa oli "piilossa" paperien takana, niin en aluksi edes tajunnut katsoa! :D Kiitos tästä kuuluu tietysti salaiselle parilleni, joka oli ajatuksella koonnut taas tämänkin paketin :)

13 kommenttia:

  1. Ihana paketti =) Alku-puuroa siemenillä olen itse miettinyt että pitäisi hankkia ja maistaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole itse myöskään maistanut, niin tuli tosi hyvään saumaan :)

      Poista
  2. Sinä se saat aina paketin kärkipäässä - hyviä pareja Sinulla ;) Tuo smurffisuklaa on huippuhyvää - mukavasti poksuu suussa! Omena-sipulimarmeladi kuulostaa kovin eksoottiselta makuelämykseltä. Kerrohan kokemuksistasi, jos teet tätä!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se kuullosti myös tosi hauskalta :) en sen enempää noihin ohjeisiin ole ehtinyt perehtyä, mutta tosi kivoja olivat :)

      Poista
  3. Kivaa on jos paketti innostaa opiskelun tiiviin tahdin lomassa!
    T: Kierroksen parisi

    VastaaPoista
  4. Minä oon ihan koukussa tuohon puuroon, siinä on mukavaa suuntuntumaa. Ääh, nyt alkoi mieli tehdä Polly-karkkeja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin maistaa tässä joku päivä :)

      Poista
  5. Mäkin innostuin tuosta puurouutuudesta. Ja onnekseni myös muu perheeni!

    VastaaPoista
  6. Monipulisen paketin olet saanut!

    VastaaPoista