23. huhtikuuta 2016

Helmi-maaliskuu kuvina

Päällimmäisenä noista kahesta kuukaudesta on jäänyt mieleen kahdet ristiäiset, kummipojan sekä pikkuserkun. Kummipojan ristiäisiin kakku tehtiin äitin pienellä opastuksella, mutta täyttö ja massan laitto ihan täysin itse! Siihen olin kyllä ihan tyytyväinen :) Kaksi ihanaa poikaa, jotka molemmat sai tosi nätit nimet- kummipoika sai nimekseen Elias Juhani ja pikkuserkku Eero Seppo Olavi ♥
Helmikuussa koulun alkaessa alotettiin heti kirjanpito ja sen myötä kerrattiin kaikki perusjaksolla opitut asiat ja voin kyllä sanoa, että nopeesti parissa kuukaudessa unohtuu kaikki kun niitä ei oo tarvinnut käyttää. Saas nähdä sitten kesän jälkeen... Käytiin myös siskon kanssa SuperTreeneissä viime vuoden tapaan ja tykkäsin edelleen kovasti! Olin myös ekaa kertaa BodyCompatissa ja oli kyllä hauskaa kokeilla sitä. Sen lisäksi oltiin myös Burlesquessa ja Lyrical Dancen tunnilla, jota veti yks mun lemppariopeista! 
Äiti ja iskä oli kaks viikkoa reissussa toisella puolella maapalloa, sillä välin huolehdin sitten veljen viihdyttämisestä. Me käytiin uimassa, tehtiin virpomisoksia, kylvettiin rairuohoa, käytiin leffassa kattomassa Kung Fu Panda 3 ja tietysti palmusunnuntaina oli pakko käydä virpomassa! Kaks viikkoa oli aika pitkä ton ikäselle olla erossa vanhemmista, niin hiukan jokasen hermoja sai pidellä... Mä pääsin sentään töihin pakoon :-D
Maaliskuun alussa käytiin myös laivalla. Se olikin aika extempore -lähtö, kun päätettiin se vasta samalla viikolla... Oli pojilla ainakin ollut aika kivaa, mä en hirveesti jaksanut taaskaan valvoa pitkän kouluviikon päälle, niin olin sitten jo kahdelta nukkumassa :-D Helmikuussa äiti teki mulle OP:n logolla varustetun kakun, jonka vein pankkiin vikana työpäivänä. Ässän logolla varustetun kakun vein töihin palaveripäivänä. Se oli aika lailla kokonaan mun käsialaa- se siinä oikeestaan näkyykin. Täytteenä oli valko-tummasuklaa (valkosuklaata sulatettuna ja rouheena, suklaa -tuorejuustoa) ja mango, joka on mun oma lemppari! 
Oltiin hiihtolomalla vanhempien ja sisarusten kanssa Vantaalla Flamingossa yhden yön ajan ja käytiin illalla Amarillossa syömässä ja voi että sitä jonotuksen määrää. Se vaan on pakollinen paikka aina kun sinne lähtee, Turussa kun sitä ei enää ole... Ensi kerralla täytyy kyllä miettiä kunnolla mihin menee, siellä nimittäin hurahtaa aikaa päivä-aikaankin nopeesti pari tuntia... Koulussa meillä oli maaliskuun lopulla ensimmäinen kirjanpidon koe jatkokurssilla ja hienosti siitä suoriuduttiin! Seuraava koe jännittääkin hiukan enemmän, kun aiheena on siirtyvät erät ja oon ollut nyt yhteensä kymmeneltä tunnilta poissa... 

1 kommentti:

  1. Moi. Täällä uusi salainen leivontaystäväsi ilmoittautuu. :)
    Mukavaan elokuuta sinulle!

    VastaaPoista