19. toukokuuta 2015

TULOKSIA

Eilen siitä tuli sitten virallista. Musta tulee parin viikon päästä ylioppilas vuosimallia 2015! Aika vapautunut tunne ettenkö sanois- mä jännitin koko aamun ja töissä tauolla mulle oli lähetetty kuva, missä näkyi mun nimi ylen sivujen ylioppilaslistassa! Mä melkeen hypin riemusta. Töistä kipitin suoraan koululle, missä mua onniteltiin jo heti ovella. Siitä sitten alettiin kattoa mun tuloksia. Eniten mua jännitti äikkä, sillä monella putos numerot yli kymmenellä pisteellä. Omalla kohdalla pisteet putos sen kolme pistettä, eli yhden vastaustekstin pisteet putos yhdellä ja siinä meni kolme pistettä rysäyksellä kertoimien takia. Ja arvosanaksi tuli C- kovin toivoin saavani M, mutta katsotaan jos syksyllä menisin koittamaan vielä uudemman kerran! Aamupäivällä tuli pisterajat jo nettiin ja niiden vuoksi mua jännitti hiukan myös psyka. Alustavien pisteiden mukaan se olis ollut E, mutta yksi tehtävistä oli arvioitu laskevaksi ja niin sille myös kävi lautakunnassa, joten se putosi yhden alemmas. Tää mua harmittaa ehkä eniten, kun noin pienestä kiinni... Noiden kahden lisäksi mulla oli nyt keväällä myös keskipitkä ruotsi ja terveystieto. Niistä kirjoitin molemmista M ja niihin olen tyytyväinen! Ruotsin noinkin hyvästä arvosanasta on apua korkeakouluhaussa, kun enkun arvosana on niin heikko. Syksyllähän mä pusersin itseni juuri ja juuri enkusta läpi ja matikasta repäisin E:n! Oon itse tyytyväinen näihin arvosanoihin, mutta ainahan voi sanoa että paremminkin ois voinut mennä ;-)

8 kommenttia:

  1. Oikein Paljon Onnea hienosta suorituksesta! <3 Hyvin on mennyt!

    VastaaPoista
  2. Pls, laita selvemmin - ei tästä ota selvää lukematta koko postausta. Käytä vaikka This text is bold -HTML koodia arvosanojen kohdalla tjsp. ranskalaista viivaa. Ok, ymmärrän tämä blogi on sinua varten, mutta päiväkirja on tarkoitettu omille ajatuksille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös teksti ole tarkoitettu kokonaan luettavaksi?

      Poista